Garantie & Klachten

Garantie

Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het overhoopt toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie.

Naast de fabrieksgarantie van 12 maanden zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bij tassen vallen de product- en of fabricagefouten van de tassen onder de fabrieksgarantie. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik (van het leer) zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Uiteraard vallen kapotte ritsen, haken, drukkers of andere fournituren wel onder de garantie !

 

Wilt u aanspraak maken op de garantie, dan dient u contact met ons op te nemen via info@123luiertassen.nl

 

Heeft u een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@123luiertassen.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.123luiertassen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 22 reviews.